Dron Deere to nasza latająca wizytówka, a skoro tu jesteś, to znaczy, że działa! Uważamy, że branża rolnicza to doskonała przestrzeń do kreatywnych działań marketingowych. Wymyślamy strategie promocyjne, tworzymy filmy/foto, grafikę, teksty SEO, oraz obsługujemy media społecznościowe naszych klientów. Daj nam pole do popisu, a na pewno będzie to początek dłuższej współpracy.

W ramach współpracy oferujemy:


FILMY / FOTO

Dronowe filmy i fotografie to świetny content, aby rozkręcić media społecznościowe, wypromować produkty i budować wizerunek firmy. Przygotowujemy aftermovie z targów i eventów rolniczych, relacje z prac w polu oraz wszystkie inne materiały promujące firmy z branży rolniczej.


REKLAMY VIDEO

Kręcimy reklamy, dla tych, których kręci rolnictwo! Mamy poczucie humoru i estetyki – tworzymy błyskotliwe scenariusze, a następnie zajmujemy się całym procesem produkcji. Nagrywamy i montujemy reklamy w taki sposób, aby miały potencjał viralowy i zapadały w pamięć.


Obsługa social media

Zajmujemy się kompleksową obsługą mediów społecznościowych. Tworzymy i zamieszczamy treści, a następnie promujemy je przy pomocy różnych narzędzi reklamowych. Wymyślamy nowe strategie, które wypromują Twoją firmę i produkty na Facebooku, Instagramie i TikToku.


Grafika

Katalog, ulotka, baner, logo, projekt strony internetowej… Długo moglibyśmy wymieniać elementy identyfikacji wizualnej, które możemy dla Ciebie przygotować. W pracy nad każdym projektem przykładamy wagę do estetyki, poprawności językowej i tego czegoś, co zaskoczy Twojego klienta


WSPÓŁPRACA MARKETINGOWA

Dron Deere to nie pszczoła – nie ma w zwyczaju skakać z kwiatka na kwiatek! Jednorazowe projekty potrafią być niezwykle interesujące, ale najbardziej interesuje nas stała współpraca. Partnerskie relacje, zaufanie i wspólne dążenie do sukcesu, to coś, co sprawia nam największą satysfakcję.

Agencja Kreatywna Sajgon Paweł Szypuła         NIP: 6312693140          REGON: 387012115

Agencja Kreatywna Sajgon
Paweł Szypuła

NIP: 6312693140
REGON: 387012115
Nasze działania przynoszą efekty, którymi chętnie dzielimy się z naszymi klientami. Dzięki monitorowaniu statystyk jesteśmy w stanie oceniać skuteczność naszych działań, optymalizować kampanię promocyjną, a także planować kolejne elementy kampanii w taki sposób, aby osiągać wyznaczone cele.

Organizacja eventu to świetna inicjatywa pod warunkiem, że w pełni wykorzystasz jego potencjał promocyjny! Możemy relacjonować przebieg wydarzenia na Instastories, publikować posty prosto z miejsca imprezy i nagrywać materiał filmowy, na podstawie którego stworzymy vloga lub aftermovie. Forma do ustalenia – liczy się efekt WOW!

Zamieszczanie dobrego contentu bez dodatkowej promocji jest jak zakładanie drogiego garnituru po to, aby siedzieć w domu. Niestety Facebook mocno ogranicza zasięgi, więc bez odpowiedniej reklamy, ciężko dotrzeć do swojej grupy docelowej. Kompetentna obsługa kampanii reklamowych w Facebook Ads to podstawa sukcesu.

Internauci często szukają informacji na temat usług lub produktów na forach internetowych lub w różnych grupach branżowych na Facebooku. To doskonała okazja, żeby zdobyć zaufanie potencjalnych klientów i w nienachalny sposób zainteresować ich swoją ofertą. Możemy robić to oficjalnie jako rzecznicy marki lub jako osoby prywatne. 

Współpraca z influencerami, których fani stanowią naszą grupę docelową może sprawić, że nasze produkty/usługi w krótkim czasie staną się bardziej atrakcyjne! Np. Producent lodów Koral mimo, że nie raz angażował topowych celebrytów, odniosły największy sukces w historii marki dopiero po tym, jak nawiązali współpracę z… Ekipą youtuberów!

Aby ktoś więcej, niż znajomi chciał obserwować Twój profil w social mediach musisz zadbać o wysokiej jakości content. Wartościowe posty, to te które wywołują reakcje, a im więcej reakcji i komentarzy, tym większe zasięgi. Im większe zasięgi, tym większa szansa na sprzedaż… Wszystko zaczyna się od contentu!

W social mediach ważne jest pierwsze wrażenie. Nazwa, zdjęcie profilowe, zdjęcie w tle, opis, wyróżnione instastories to Twoja wizytówka, dzięki której zainteresujesz lub zniechęcisz swoich potencjalnych klientów. Współpracę zaczynamy najczęściej właśnie od nadania nowego, ciekawego looku Twoim kanałom promocyjnym.

Wszystko co kreatywne często wymaga improwizacji. Warto jednak przygotować plan nawet najbardziej szalonego pomysłu, żeby w pewnym momencie samemu nie oszaleć. Strategia to tak naprawdę nasza umowa, dzięki której wiesz, za co nam płacisz, a my wiemy co jest istotne dla powodzenia naszego projektu.